on kääritty nyt pakettiin.Vähän vielä siivoilua ja sitten voi joulu tulla.

2160982.jpg

Tätä kirjankansista tehtyä laukkua olen tuunaillut viimepäivät.

2160986.jpg

Sisälmyksen olen ommellut punaisesta lakanakankaasta, kahvoiksi mustaa rautalankaa ja "päällystin" puuhelmillä. Ohje tähän oli jossain tämän vuotisessa Ihana-lehdessä, aika huononpuoleinen ohje oli olevinaan, loppujen lopuksi säveltelin aika paljon itse.

2160996.jpg

Tämä lahja  käärittiin siskon pakettiin, sen kenkä, laukku ja korufriikin pakettiin.

2160998.jpg

Tämä huovutetuista palloista tehty koru meni samaan osoitteeseen.

Olen aika huonosti kerennyt mitään päivittelemään, eipä kai ole oikein ollut mitään esiteltävääkään.Flunssanpirulainenkin yllätti taas, minä , joka en yleensä koskaan sairastu tai jos sairastun, niin lomaksi tietenkin.

Olen kyllä aloitellut, Vihervaara on aivan aluillaan vasta, mutta aloitettu on sekä yksi sukka enklanninkielisestä ohjeesta(mikä on suuri saavutus, kauan siihen on henkisesti valmistauduttukin).

Lasten kanssa aloiteltiin tryffeleitten tekoa, luultiin saavamme ne piankin valmiiksi, mutta kun se penteleen suklaa ei HYYDY.No, odotellaan huomiseen...