Onneksi Joulu on kohta tulossa. Melkein mulla on jo Joulu ollutkin, kun niin paljon pakettia on postista tullut.Postintätikin jo vähän ihmetteli.

2078692.jpg

Tässä on Aarrevaihtopaketti, sain sen Niinalta, ihanaa Fabel-lankaa, monesti olen sitä huokaillut, mutten koskaan mitään tehnyt.Valtavasti herkkuja, mitkä ei menny mun suuhun vaan perheen:)Wool-langasta virkkaan tähtiä.Nalle pääsee mun yöpöydälle.

2078699.jpg

Teetä(en olekaan maistanut ennen) villaa, itsetehdyt tyynyliinat, kassinsangat ja askartelulehti. Kyllä sinä Niina vain piristit päivääni suuresti.Turhaan olit huolissas;)

2078713.jpg

Sitten sain viimeisen Sny-paketin, IHANIA puikkoja, uutta lankaa(siis minulle)ihanilla väreillä.Liian hieno tiskirätti rättitarkoitukseen ja sitten tuo langanvaihtaja. Kiitos paketista, ihana oli. Ja Villasukka oli viimeisen paketin lähettäjä.

Tässä on mun lähettämät paketit Snyylleni, joka oli Silmukkasisko. Tässä ne on perä jälkeen.

2078770.jpg

2078784.jpg

2078792.jpg

2078800.jpg

Siinä ne. Olen ollut pitämässä jouluisia askartelukursseja vähän siellä sun täällä ja alan olla jo aika puhki. Mitään valmista ei ole siis esittää tällä kertaa.Nyt menen tekemään jotain...