Ei , en ole raskaana.Vaan olen saanut askarteluhuoneen meidän kylältä. Koko viikonloppu raahattiin kamoja sinne ja parina iltana olen ollut väsäämässäkin siellä. Ihanaa! Meillä on kaikki ihastuksissaan. Poika sai vihdoinkin oman huoneen ja nukkuu nyt ekaa yötä mun entisessä askarteluhuoneessa.1063371.jpg

Tässä kuvaa mun uudesta askarteluhuoneesta. Tavarat asettuu paikoilleen sitten ajan kanssa(tai sitten ei).

Mies on mennyt tanssiaskelia ja lallatellut, ollut tyytyväinen, kun huusholli siistiytyy kerta heitolla.

Olen jotakin saanut valmiiksikin.1063372.jpg

Nämä kynttilälampetit on tilaustöitä ja menevät Turkuun synttärilahjaksi.1063369.jpg

Tyttärelle ompelin Tildas julehus- kirjan mukaan hatun.1063374.jpg

Ystäväni SatuB kävi Virossa ja toi minulle sieltä tuliaisia, mitäs niistä tekisin?

Nyt saa kyllä itselle tehtävät projektit siirtää joulun jälkeen. Viikon päästä on ensimmäiset joulumarkkinat, missä pitäisi olla myymässä ja jotain myytävääkin, joten kiireen vilkkaa "sorvin ääreen".

Nähdään  huomenna Tampereen käsityömessuilla!