Siis tiesin odottaa kyllä tätä pakettia, koska Snyyni oli siitä varoittanut;), olipa paljon uusia juttuja paketissa.

1929067.jpg

Aivan uutta oli sappisaippua, olen kyllä jostain siitä lukenut, mutta nyt minulla on omakin ja uskoisin, että meidän viisihenkisessä perheessä sitä varmasti käytetään. Pesupähkinöistä en ole koskaan kuullutkaan, täytyy kuukeloida josko löytäisin lisää tietoa. Hyvän tuoksuisia kynttilöitä, lankaa( sekin uutta, mutta justiinsa sopivan väristä) sekä kuvaamatta jäi kortti ja itse tehty silkkihuivi, koska tytär nappasi ne omiin leikkeihinsä.Kiitos Sny, oli oikein mukava ja mieltä piristävä paketti.

Muutaman tilatun kortin olen tehnyt

1929078.jpg

Muuten olenkin sitten yrittänyt saada keskeneräisyyksiä valmiiksi, siinä kuitenkaan onnistumatta ja olen leimaillut ISON kasan leimakuvia.

Sukkasatoonkin minulla on huomenna näyttää kuvia.