1213498.jpg

Novitan Teddystä kasin puikoilla, aika nopeasti tikutettu kietaisujakku.Vähän pelko persuuksissa epäilin, että sopiiko ollenkaan, mutta sovitellen ja sieltä täältä venytellen meni päälle.

Tähän meni tasan tarkkaan kuusi kerää ja alun alkujaan minulla oli vain 5 kerää, luulin jo kulkevani hihatonna, mutta onneksi lankaa vielä sai.1213494.jpg

Ohjeen löysin Stitchn bitch neulojan käsikirjasta, mutta Novitankin lehdissä tämä on pyörinyt, koko oli muuten M.1213496.jpg

Onneksi tuo Teddykään ei kutita ihoani, joten sitä on hyvä pitää.

Postikin toi minulle iloisia asioita.Pirkkikseltä sain ostamani langan, joka on aivan ihanan väristä.Sen jo kerisin käyttövalmiiksi.Ja samalla ostin häneltä vanhoja kuvia, niihinkin on jo suunnitelma valmiina, en vain tiedä kuka toteuttaisi ne.Kiitos Pirkkis olin oikein tyytyväinen ostoksiini.

1213503.jpg

Postista tuli toinenkin kirjekuori ja sieltä tuli oikein mukava yllätys, olen parin vuoden ajan tilannut Loimien lomassa lehteä ja sain nyt tilaajalahjana tällaisen vihkosen, joka on täynnä kivoja neulonta ja virkkausmalleja!1213507.jpg

Ja olen jo aloittanut kaverillekaulahuivia!