On tämä olevinaan vaikeeta, mun pinna ei riitä kyllä tähän tietokonekikkailuun, mutta toivottavasti opin matkan varrella. Ystäväni SatuB:n kanssa laitoimme pystyyn tämän blogin tai siis Satu teki kaiken työn ja minä ihmettelin ja taivastelin.Ja syy miksi tähän innostuin on, koska olen osallistunut joihinkin vaihtoihin ja onhan niitä kiva esitellä sitten täällä, sekä Kasilsin järjestämässä pakettivaihdossa kuljen nimellä blogiton minna, joten nyt en ole enää blogiton.

Mieluusti minua voi neuvoa näissä asioissa, yritin laskuria tänne ladata( tai miksi sitä sanotaan), mutta ei onnistunut ja blogirinkiinkin liittyisin, mutta en ole päässyt opettelussa vielä niin pitkälle. Poika ja Mies kiljuvat taustalla, kun Suomi taitaa taas hävitä Ruotsille.(Keskittyminen aivan mahdotonta)

Lopetan tältä päivältä tähän, seuratkaahan kuitenkin minun blogiani, vaikka alku onkin tylsä, niin ehkä se tästä paranee..