Kasilsin pakettivaihdonpaketti tuli tänään, hieman jo odotinkin. Olen kyllä niin hullu pakettien suhteen, että ennen jouluakin pitää varmistaa, ettei kukaan vaan jätä hankkimatta minulle pakettia ja miehen ja minun yhteiset paketit avaan tietysti minä.

Voi, miten olinkaan innoissani, suoraansanottuna repimässä pakettia auki ja onneksi lapsetkin pysyttelivät poissa, niin sain aivan rauhassa availla pakettia. Olipas se runsas, kännykkäpussi roikkuu jo pojan kaulassa, mutta muuten olen saanut pitää kaiken itse. Tyttärelle ( 3-v), on parempi, etten näytä ollenkaan.Kiitos H@nn@!596477.jpg

Filatin lehden ostin ihan itse, oli ihan uunituore. Ja ihmettelen, että miksi sen ostin, kun en ole vielä vieraskielisiäohjeita koskaan suomentanut, oli ainakin kivat kuvat ja halpa 4,5€.

Huomatkaa kuvan vasemmassa reunassa sininen paperipussi, joka on rikki revitty.

Sain tänään jotain valmiiksikin, nimittäin ruskean virkatun laukun vuorin.

Vuorikangas on vanha keittiönverho.596531.jpg

Ohje oli Novitan kevät lehdessä 2007.Ja lisää laukkuja.Oikean puolimmaisen laukun ohjeen löysin Sisäiseltä villapaidalta, sininen pieni laukku oli Toikan Loimien lomassa - lehdestä ja oranssi laukku oli Novitan keväässä 2007.

Siis rakastan laukkuja, eräs ehdottikin, että voisin koota niistä näyttelyn meidän eteiseen. Mitäköhän mies tykkäisi jos kuuden tuuman nauloilla kiinnittäisin ne seinään!!!!

Laukkujen päällä on vielä tekemiäni lasitöitä, niitä olen tehnyt jo monet vuodet, mutta nyt alkaa innostus vähän hiipua, teen toki vielä tilauksesta.596527.jpg